środa, 23 kwietnia 2014

HELLO!

Hej, tu Paulina a to jest mój blog nad którym bardzo długo i intensywnie myślałam i w sumie to powstał on dzięki pewnej osobie która odgrywa w moim życiu bardzo ważną rolę.
Całuję Cię P.
Może na początek kilka słów o mnie... więc tak...
od zawsze marzyłam by zostać policjantką, ale zostałam... pielęgniarką.
Cieszę się z tego powodu ponieważ uwielbiam pomagać i robić coś dla innych.
Nie lubię nudy i rutyny,kocham podróże, słoneczniki i... dobre jedzenie ! :)
Czym jest dla mnie moda ? Jest czymś co od zawsze bardzo mnie inspiruję.
Chciałabym odkrywać to co nieodkryte i móc dzielić się tym wszystkim z Wami,
poznawać opinię, słuchać rad i wskazówek.
Także AHOJ PRZYGODO!






14 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale przepiękne zdjęcia,bardzo fajnie,że zdecydowałaś się założyć bloga
    ,bo blogowanie to bardzo fajna sprawa i sprawia wiele przyjemności ;)
    życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za miły komentarz :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. IDEALNA STYLIZACJA KOCHANA! Kobieco i delikatnie!
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę Ci powodzenia. :)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nad swoim blogiem, też bardzo długo myślałam, ale zawsze to jakieś fajne doświadczenie :))
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. minimalizm zdecydowanie zawsze górą ! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zestawienie , ja najpierw byłam obserwatorem , długo wahałam się nad założeniem :) Świetnie wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny