piątek, 9 września 2016

BLACK DRESS




Cześć, wczorajszy dzień zleciał mi błyskawicznie, ponieważ zajęłam się generalnymi porządkami w szafie. Okazało się, że mam w niej rzeczy, o których kompletnie nie miałam pojęcia. Zawsze brałam to, co miałam pod ręką, co było moimi faworytami, a cała reszta zalegała gdzieś na tyłach i powodowała ciągły chaos i moje nerwy, że na nic nie ma miejsca. Selekcja była prosta-zostają tylko te rzeczy, które są uniwersalne i w których czuję się najlepiej. Nic nie zostawało pod hasłem ' może za jakiś czas ubiorę ', bo właśnie takim sposobem leżały w niej całą wieczność.
Moja szafa od razu wygląda przejrzyściej, wszystko poprasowane, idealnie powieszone na wieszakach. Aż mam ochotę ją otwierać : ) W związku z tym mam zamiar zrobić wyprzedaż, bo nie uwierzycie, ale uzbierały się aż ogromne cztery torby ubrań, torebek, płaszczy i butów. Totalne szaleństwo mną zawładnęło. Teraz czas na rewolucję w szafie mojego Męża, on o tym nie wie, a właściwie dowie się czytając tego posta 
Życzę Wam spokojnego dnia i pięknego, słonecznego weekendu. Łapcie mnie też na insta i snapie <3

Buziak,Pola. 



Sukienka - Ebutik.pl <-- pamiętajcie o zniżce -60% na hasło : polajna
Buty - Parfois
Zegarek - MK










7 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad tą sukienką :D śliczna jest!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się nad nią zastanawiałam, bo na zdjęciach sklepu nie mogłam jej do końca rozgryźć ale okazała się strzałem w 10 ! :)

      Usuń
  2. Jesteś prześliczna Kochana :) Cudna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są te sukienki chociaż ja nie mogę zmusić sie do ich kupna.. może przez to że tak bardzo nienawidzę baskinek a ona mi o niej przypomina ;) tez przydałby mi sie porzadek w szafie..:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog! Te kwiatki są piękne ;)
    Obserwujemy http://candp-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny